آلبوم «با من بخوان» علیرضا قربانی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی مشتمل بر ۱۰ قطعه که تعدادی از آنها پیش از این در اجراهای زنده و تک آهنگ به گوش شنوندگان رسیده بود، منتشر شد. این در حالی است که در این آلبوم چند قطعه جدید از پروژه «با من بخوان» به چشم می‌خورد.

«میدانی تو» با شهر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «الله مزار» با شعر محمد ابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم «با من بخوان» گنجانده شده‌اند.

حسام ناصری نوازنده پیانو و سازهای الکترونیک، سامان صمیمی – میثم مروستی – نیلوفرمحبی – امین عطایی – نگار فرجی (سولیست قطعه ۳) نوازندگان ویولن، میثم مروستی – امین عطایی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی – پانیه کازرونی نوازندگان ویولا، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا، سامان صمیمی نوازنده کمانچه، پویا سرایی نوازنده سنتور، میلاد محمدی نوازنده تار و سه تار، آرشاک ساحاکیان نوازنده دودوک، سعید نودهی نوازنده دوتار، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، مهگل صفدری – نگین گودرزی – نگار فرجی هم خوان، آرش پاکزاد میکس و مسترینگ گروه نوازندگان و فنی آلبوم «با من بخوان» هستند که مراحل ضبط آن در استودیو «تم» توسط مازیار مرتاضیه – استودیو «شهر صدای پارسیان» توسط حامی حقیقی و استودیو «نواک» توسط حسام ناصری انجام گرفته است.

سید علی اصغر رضوی مدیر پروژه، سحر فروزان مشاور پروژه، مهسا نعمت مدیر اجرایی، وحید لشگری روابط عمومی، آیدا افتخاری دستیار اجرایی، احسان عباسی طراح گرافیک، محمد مرادی عکس روی جلد گروه اجرایی آلبوم «با من بخوان» که توسط موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» منتشر شده را تشکیل می‌دهند.

این آلبوم در ادامه پروژه «با من بخوان» است که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. این در حالی است که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی ۴۳ سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود اما حادثه هواپیمای اوکراینی و در ادامه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فقط یک سانس از این کنسرت‌ها در ماه اسفند برگزار شود. این در حالی بود که تور اجراهای «با من بخوان» هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت اما تور داخلی و بین‌المللی این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمستان سال گذشته و بهار امسال لغو شد.

آلبوم «با من بخوان» بر اساس مجوز شماره ۱۳۹۸-۶۳۶۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری کتابخانه ملی ایران با شماره ۲۸۸۱۳ برای موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«بر سماع تنبور» با همراهی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری، «سوگواران خموش» به آهنگسازی پژمان طاهری، «جلوه گل» با همراهی داریوش طلایی و جمشید شمیرانی، «از خشت و خاک» با موسیقی صادق چراغی، «رسوای زمانه» به آهنگسازی همایون خرم، «رفتم و بار سفر بستم» با همراهی کامبیز روشن روان، «من عاشق چشمت شدم» به آهنگسازی فردین خلعتبری، «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «روی در آفتاب» با همراهی صادق چراغی، «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و «فروغ» به آهنگسازی مهیار علیزاده برخی از آثاری هستند که تاکنون به خوانندگی علیرضا قربانی در قالب آلبوم منتشر شده‌اند.

«وطن نامه» با همراهی گروه «سایه مهر»، «عقیق» با تنظیم کارن همایون فر، «چهارراه استانبول» به آهنگسازی سامان صمیمی و علیرضا قربانی، «خانه آبی» به آهنگسازی پیمان خازنی، «لیلا» به آهنگسازی ستار اورکی، «عشق آسان ندارد» به آهنگسازی ستار اورکی، «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری، «هم گناه» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «سرکوب» به آهنگسازی آرش گوران، «َشروع ناگهان» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «خیال خوش» به آهنگسازی علیرضا افکاری از جمله تک آهنگ‌هایی هستند که از علیرضا قربانی پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

(Visited 64 times, 1 visits today)